Grafic: Top 30 cele mai valoroase branduri hoteliere din lume
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Turism&Hoteluri
Materialul a apărut în ediţia din 20 noiembrie 2024 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aurelian Marin, proprietarul agenţiei de turism Paradis Tours, preia managementul hotelului de patru stele Zenith din Mamaia. Antreprenorul ajunge la un portofoliu de 12 hoteluri pe litoral
- Indexul global al paşapoartelor: cel românesc îţi permite să vizitezi 177 de state şi este pe locul 15 în lume. „Puterea“ unui paşaport este dată de numărul ţărilor în care deţinătorii pot intra fără a fi necesară o viză
- Grafic: Top 30 cele mai valoroase branduri hoteliere din lume
- ZF 26 de ani. Istoricul de serviciu. 1998-2024: România, Ungaria, Polonia
- Mai puţin de jumătate din cele mai valoroase 30 de branduri hoteliere din lume se află pe piaţa din România